خدمات درمانی

۱) تشخیص و درمان به روش طب سنتی ایران

معاینه و ویزیت و ارزیابی بیمار، مزاج شناسی، تشخیص بیماری و علت آن، اصلاح روش زندگی، اصلاح تغذیه، پاکسازی بدن، افزایش آگاهی و شناخت بیمار از خود، اقدامات عملی لازم از جمله بادکش، حجامت، روغن مالی، ماساژهای تحریکی و… تجویز گیاهان دارویی ضروری، مشخص کردن مسیر درمان، پیگیری بیمار در هفته های بعد.

۲) کاهش وزن با روش دکتر سعید میرزاآقایی

همه می دانیم افزایش وزن و چاقی یکی از معضلات جهان امروز می باشد و تاکنون روشهای متعدد و متفاوت، جهت کاهش وزن در تمامی رسانه های دنیا ارائه گردیده است که خیلی از اوقات انسان را دچار سردرگمی می کند، ما معتقدیم هنگامی که دچار اضافه وزن می شویم مانند این است که از کوه بالا می رویم و زمانیکه میخواهیم وزنمان را کم کنیم در واقع باید از کوه پایین بیاییم اما معکوس! پس کار دشوارتر می گردد و البته زمان کافی نیز مورد نیاز است.

در روشی که ما به شما توصیه می کنیم چندین ویژگی بسیار مهم را دارا می باشد که این متد را از روشهای مرسوم متمایز می کند که بصورت مختصر بیان می گردد.

۱-  بالا بردن پذیرش مغز برای کم شدن وزن.

۲-  تغییر در کیفیت و نوع غذا با توجه به مزاج و طبیعت فرد.

۳- کاهش مقدار غذا به میزان قابل پذیرش.

۴- استفاده از متدهای علمی برای تحریک آزاد سازی بافت چربی با افزایش گردش خون نواحی چاق و کاهش چربیها، در نتیجه بالا بردن سوخت و ساز بدن.

۵- استفاده از گیاهان و خوراکی ها و همچنین مکمل های کاملاً طبیعی برای تأمین نیازهای بدن و افزایش سرعت تجزیه بافت چربی.

۶- کاهش بافتهای چربی بصورت متناسب و موزون در بدن.

۷-  تغییر در عادات و رفتار بد تغذیه.

۸- پاکسازی بدن بصورت همزمان.

۹- اولین جلسه با مشاوره و آموزش آغاز می گردد.

۱۰- در اتمام کار، جلسه تثبیت وزن برگزار می شود.

۳) اقدامات اختصاصی پوست با روش طب سنتی ایران

از گذشته های دور روشهای مختلف گیاه درمانی و درمان طبیعی مورد استفاده قرار می گرفته است و مراقبت از پوست و مو جدای از مسائل درمانی و بهداشتی به واسطه ارتباط تنگاتنگی که با زیبایی دارد از اهمیت زیادی خصوصاً نزد خانم ها برخوردار است. از طرفی دیگر، پوست انسان آیینۀ درون بدن می باشد و شادابی پوست نشانه ای از سلامت جسم می باشد. کسانی که از تیرگی و عدم طراوت و چین و چروک زیاد و افتادگی پوست و دیگر علائم پوستی رنج می برند بعد از چندین جلسه ایجاد تعادل و پاکسازی عمقی بدن می توانند با استفاده از روش های توصیه شده در طب سنتی ایران از جمله بخور با گیاهان دارویی، مخصوص هر پوست و ماساژهای متنوع با روغن های ویژه و ماسکهای مخصوص پوست خود را تغذیه کنند و با تکرار آن و انجام بعضی از اقدامات در منزل پوستی شاداب و باطراوت داشته باشند.

۴) همکاری با مراکز تهیه گیاهان دارویی و خوراکی های طبیعی

یکی از ارکان اصلی در سلامت انسانها داشتن تغذیه سالم و همچنین استفاده از مواد خوراکی طبیعی (گیاهی و غیرگیاهی) جهت درمان بیماریها می باشد، به همین منظور دکتر میرزاآقایی و همکاران ایشان با همکاری شرکت شفاگستر ایرسا به مدیریت خانم هاشمی، همچنین آقای رامین تاج بخش و زیر مجموعۀ عطاری های ایشان و مراکز فروش عرقیجات با کیفیت بالا و روغن های طبیعی مرغوب و دیگر خوراکی ها که هر کدام از آنها توسط یک گروه خاص هدایت می شود، سعی کرده است بتواند بهترین مواد را در دسترس مراجعه کنندگان قرار دهد و این امر باعث شده است ارتقاء سلامت و درمان بیماریها در مراجعین به وضوح مشاهده گردد. ضمن اینکه این مهم باعث شده است اشتغال زایی مناسب بدون نیاز به واردات صورت پذیرد.

چه بیماریهایی در روش طب سنتی ایران قابل معالجه می باشد؟

طب ایرانی توانمندی بسیار زیادی در تشخیص و درمان و پیشگیری از اغلب بیماریها را داشته و حکما و بزرگان این طب سالها با استفاده از همین روشها به مداوای انسانهای دردمند پرداخته اند و هم اکنون نیز می توان از این روشها استفاده کرد، لذا در ذیل تعدادی از این بیماریها ذکر می گردد (لازم به توضیح است مداوای کامل یا نسبی بیماریهای زیر تنها می بایست توسط پزشک طب کلاسیک که آشنایی کامل با طب ایرانی (سنتی) دارد صورت بپذیرد.)

۱-  بیماریهای مغز و اعصاب و روان: سردردهای میگرنی و غیر میگرنی افسردگی، ترس، دلهره، اضطراب، جنون، توهم، صرع، اِم.اس، سکته مغزی، فلج اعصاب، بی خوابی و خستگی مزمن.

۲- بیماریهای گوش حلق و بینی: سینوزیت، تورم لوزه ها، گلو دردهای تکرار شونده، گوش درد و عفونتهای مزمن گوش، سرگیجه، بعضی انواع سر و صدای گوش.

۳- بیماریهای قلبی و ریوی: برونشیتهای مزمن، تنگی نفس های فعالیتی، گرفتگی های عروق کرونر،

آسم آلرژیک و… .

۴- بیماریهای داخلی: ناراحتی معده، اثنی عشر، رفلاکس (برگشت غذا به مری)، نفخ و ترش کردن، بوی بد دهان، تلخی دهان، اسهال های مزمن، حالت تهوع، درد و تورم کبد، کبد چرب، انواعی از افزایش آنزیم کبد، یبوست، هموروئید(بواسیر)، شقاق، بعضی انواع زخمهای روده، بعضی انواع دیابت و مشکلات هورمونی و تیرویید.

۵-  بیماریهای کلیوی و مجاری ادراری: بعضی انواع سنگهای کلیه و مثانه، عفونتهای کلیه و مثانه و پروستات، بزرگی و تورم پروستات و سوزش و تکرر ادرار.

۶-  بیماریهای مفاصل و استخوان: کمردرد، گردن درد، درد سیاتیک، دردهای مفاصل کل بدن، دردهای رماتیسمی، بیرون زدگی دیسک کمر و گردن، بی حسی و خواب رفتن انگشتان دست، درد کتف، گرفتگی ماهیچه ها.

۷-  بیماریهای زنان: عفونتهای مزمن زنان، اختلال قاعدگی خانمها مثل لکه بینی و خونریزی زیاد و یا عقب افتادن عادت ماهیانه، بعضی انواع کیستهای تخمدان و فیبروم.

۸-  بیماریهای پوست: جوش صورت، دُمَل های چرکی، بعضی انواع تیرگی و لک های پوستی، ریزش مو و شوره سر.

۹- عفونتهای لثه و آفت دهان، بیش فعالی کودکان، سرماخوردگی های مکرر، بعضی انواع شب ادراری، بی اشتهایی، دل دردهای کودکان، افزایش رشد کودکان، افزایش قدرت سیستم دفاعی، تحریک رشد و افزایش قد کودکان.